Sacha

Fick ett mail från min väninna i Canada idag.Hon skriver om sin Labradortik Sacha, som börjar komma till åren.Tror att hon är runt 14 år och det är ju en anmärkningsvärd ålder för en Labbe.Kompisen har även en Labbehane som inte är så mycket yngre han.Var i Canada och besökte dem för 7 år sedan.Var även med dem och fiskade i Lake Huron. Och promenader ner till floden.Sacha som älskar att bada och Manne som baragick i med tassarnaEn helt underbar semester med underbara hundar.Så mina tankar går ju till kompisen och hennes hundar lita oftare just nu.Det är inte kul när ens bästa vänner blir gamla och sjuka.I huset i Canada,Ontario, bor också en fin katt, Jazmine.Hon var min sängkompis i flera veckor.Skall be kompisen skicka ett par kort på hennes husdjur som jag kan publicera senare.Lägger därför ut en bild på min sköterskas hund,Irländsk Setter, och  Totte,Hottentottenimage11


Postat av: Karin

Oj vilken fin setter! Jag träffade en Engelsk Setter igår som var helt underbar. mvh/karin

2007-08-19 @ 17:15:44
URL: http://[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: